Inschrijven nieuwsflits

Search
Close this search box.

Retourneren

Retouradres
DIJK ocean store
t.a.v. afdeling Retouren
Nieuwestreek 7
9166 LX Schiermonnikoog

Overzicht
Ons restitutie- en retourbeleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen (compleet en ongebruikt en ongedragen). Het moet ook in de originele verpakking zitten met de originele labels, die nog aan de kleding vastzitten. Voorwaarde is wel dat u de retourzending binnen veertien (14) dagen na ontvangst per e-mail aan ons meldt via retouren@dijkoceanstore.nl. Vervolgens dient u z.s.m de retourzending compleet, in een deugdelijke en onbeschadigde verpakking aan ons te retourneren (kleding dient voorzien te zijn van de originele labels). Na ontvangst en controle ontvangt u het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) van ons terug. Voeg altijd het retourformulier ingevuld bij de retourzending. De verzendkosten voor het retour sturen van artikelen komen voor uw rekening.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van retournering. Bederfelijke goederen zoals etenswaren, chocolade, dranken en verzorgingsproducten kunnen niet worden geretourneerd. Extra niet-retourneerbare artikelen:

  1. Cadeaubonnen
  2. Sommige items voor gezondheid en persoonlijke verzorging
  3. Artikelen uit de sale

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  1. Elk item dat niet in de originele staat verkeert, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  2. Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd


Terugbetalingen
Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.

Als u retourzending is goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of originele betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst nogmaals je bankrekening.

Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@dijkoceanstore.nl.

Artikelen uit de sales kunnen niet worden geretourneerd!
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Omruilen
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het wilt ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op retouren@dijkoceanstore.nl en stuur je artikel naar:

DIJK ocean store
t.a.v. afdeling Retouren
Nieuwestreek 7
9166 LX Schiermonnikoog

Cadeaus
Als het artikel bij aankoop is gemarkeerd als cadeau en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeau-tegoed voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar je opgestuurd.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een terugbetaling naar de cadeaugever en zullen zij uw retourzending te weten komen.

Verzending
Om uw product te retourneren, dient u uw product te versturen naar: 

DIJK ocean store
t.a.v. afdeling Retouren
Nieuwestreek 7
9166 LX Schiermonnikoog

U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling. Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren. Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info@dijkoceanstore.nl voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.